Saturday, October 18, 2008

Sulto's Story ... With Nanoz Twist !!

هى : انا خلاص تعبت .. مش قادره

صاحبتها : انتى اللى عامله فى نفسك كده

هى : انا ! .. هو فى حد بيتعب نفسه بمزاجه

صاحبتها : ايوه فى ... انتى
انتى اللى معذبه نفسك و معذباه معاكى
بتحبيه و بتموتى فيه و كل ما تلاقى الكلام قرب من الجد بتهربى

هى : غصب عنى
بجد غصب عنى .. اصل مينفعش

صاحبتها : هو ايه اللى مينفعش

هى : مينفعش يقولى بحبك
مينفعش انا كمان اقولها له

صاحبتها : بس انتى بتحبيه بجد

هى : ماهو عشان بحبه بجد .. مينفعش
مش هستحمل يقوللى بحبك
و ندخل فى حكايه ... و ابقي مجرد حكايه
ابقي زى اى واحده

صاحبتها : و انتى ليه افترضتى انك هتبقي مجرد حكايه

هى : وليه مبقاش ؟

صاحبتها : بس الموضوع يستحق المحاوله
مش كل ما يحاول يفتحه .. تهربى انتى و تقفليه

هى : مش هستحمل ان يبقي فيه محاوله و فشل
مش هستحمل علاقتنا تبوظ
عندى نفضل كده طول العمر و لا نجرب و نفشل و نبعد عن بعض
انا لو بعدت عنه هاموت ... بجد هاموت

صاحبتها : طب و بعدين

هى : هستمر فى نفس اللعبه
كل ما يجى يفتح الموضوع ههرب و ابعد
طول ما هو بيقدر ميقولش
انا مش عايزه اسمعه
لكن هسمعه بس اما يبقي خلاص مينفعش ميقولش
مهما كان رد فعلى

صاحبتها : بس انتى كده بتموتى الحب جواه
الحب محتاج رعايه من الطرفين عشان يكبر و يبقي اقوى

هى : لو ينفع يموت ... يبقي يموت دلوقتى احسن
لكن لو فى حاجه حقيقيه و بجد
هيعيش حتى فى الظروف دى
وده اللى انا عايزاه ... عايزه اما نرتبط يبقي اللى بيننا حقيقي
مش مجرد تجربه ... عاجبين بعض و هنشوف اذا ننفع او لا

صاحبتها : و انتى هتقدرى على اللى بتقوليه ده

هى : ساعات ببقي خلاص بموت
قلبى بيبقي بيتخنق .. ببقي عايزه اقول مش لاعب
و اهرب على قد ما اقدر و ابعد عنه
بس مبقدرش ابعد عنه
انا مش بفكر فى غيره من ساعه ما بصحى لحد ما بنام
حتى و انا نايمه بفكر فيه
حبه بجد ملكنى .. و ملك كل حاجه فيا
بس يا يبقي ليا صح ... يا مش عايزاه
وكفايه ابقي موجوده جنبه .. فى حياته .. ده كفايه عليا


صاحبتها : انتى مجنونه

هى : مجنونه بيه

No comments: