Saturday, October 18, 2008

Sulto's Story ... With Nanoz Twist 2 !!

نيفين : حبيبي

عمر : نعم يا حبيبتى

نيفين : عايزه اسالك سؤال ؟

عمر : ومن امتى بتدى مقدمات عشان تسالى على اى حاجه ؟
اسالى عن كل اللى انتى عايزاه يا حياتى

نيفين : هو انت بتحبنى ليه ؟!

عمر : بحبك ليه ؟!
ايه لزوم السؤال ده دلوقتى

نيفين : اصل شفت لبنى امبارح و حكتلى على خروجتها مع هانى خطيبها
و قالتلى انه قالها هو ليه بيحبها
فانا فكرت انت ليه بتحبنى
معرفتش
فعشان كده بسالك

عمر : غريبه !

نيفين : هو ايه اللى غريبه ؟
و بتهرب ليه من السؤال
هو صعب قوى كده مش لاقى اجابه

عمر : مش بهرب ولا حاجه
انا بس بس بجد مستغرب
اصل انا عمرى ما فكرت انا بحبك ليه

نيفين : طب احنا فيها
فكر و قول لى

عمر : انا ممكن اقولك انى بحبك عشان فيكى كل اللى كنت بحلم بيه
وانسب واحده فى الدنيا ليا
وفيكى كل المواصفات اللى كنت عايزها
و مبسوط و برتاح معاكى ... وانتى بتعملى اكتر من اللى انا بحتاجه
و فيكى صفات احسن من اى واحده قابلتها او هقابلها فى حياتى
ولو فضلت الف طول حياتى مش هلاقى زيك
بس مش ده السبب


نيفين : يا سلام
هو انا مش الحاجات دى كلها يعنى !

عمر : يا حبيبتى انتى ده و اكتر من كده كمان
بس حتى لو كنتى مش مناسبه ليا
ومش فيكى الصفات اللى بحلم بيها و عايزها
ولو تعبانى و مطلعه عينى و فيكى كل الصفات اللى مش بحبها
برده كنت هحبك انتى و مش هشوف غيرك

انا بحبك ... زى ما انتى .. بحب كل حاجه فيكى
بحب جنانك .. و بعشق تفاصيلك
مش بحبك لسبب
السبب الوحيد اللى مخلينى بحبك
انى مقدرش محبكيش
مقدرش استغنى عنك
لو عمر محبش نيفين مش هيبقي عمر
عشان انتى حته منى و ساكنانى

نيفين : انا بحبك قوى بجد

عمر : وانا بموت فيكى يا قلبي
ربنا ميحرمنيش منك
عشان انا مليش غيرك

No comments: