Friday, June 19, 2009

Nourhanty (L)...

بقالى فترة طويله عايزه اكتب البوست ده
بس المشاغل بقى (H)
ده طبعا غير الكسل البشع :D

بس كمان مش عارفه اقول ايه
بقعد كده قدام الصفحه و اتنح و معرفش اكتب ايه

انتى مش عارفه بجد انا بحبك قد ايه
ومش عارفه كنت ممكن اعمل ايه من غيرك
عشان انتى ربنا بعتك ليا و هونتى عليا كتير
و وقفتى جنبى اكتر
جدعه و طيبه و حنينه و احسن اخت و صاحبه اى حد ممكن يتمناهم

والمشكله اننا باهتين على بعض فى كتير حتى فى الفقر و الشر
وبتعدى ايام حلوه و ايام تانيه لا
بس كله بيعدى
زى ما الحلو بيعدى كمان الوحش بيعدى
بس المهم اننا فى الحلو والوحش مع بعض
ووجودنا ده هو اللى مش هيعدى ابدا ان شاء الله

عشان انا بجد بحبك اوى اوى
وبموت فيكي يا وليه انتى
ربنا يخليكي ليا يا رب و ميحرمنيش منك ابدا
و يحلي كل ايامك و يوفقك للى فيه الخير دايما و يسعدك يا حبيبي يا رب

4 comments:

Nourhan Sirag said...

مش عارفه اقولك ايه

انا بجد بحبك اوي

هاروح اكمل عياط وابقى اجي تاني

ســـــاره said...

والندالة الندالة :D

يعني انتوا كده انتوا الإثنين نسيتوا مين اللي عرفكم على بعض وخلاكم تتقابلوا ولففكم سيتي ستارز شبر شبر عشان تقابلوا العائلة الكريمة:D
في الآخر تطلعوه كده من المولد بلا حمص!!!

حسرة عليا انا وسوشي لاطولنا العنب ولا ورقه حتى :(

Yasmine said...

ربنا يخليكم لبعض بجد انتوا الاتنين تستاهلوا كل حاجة حلوة فى الدنيا :)

و سبحان الله باهتين على بعض فعلا حتى فى اختفائاتكم المريبة دى :)

وحشتونى بجد اوى..و نورهان هانم يا ريت تردى على تليفونك يعنى اللى عايز يتطمن عليكى دا يعمل ايه فى نفسه :)

مبروك اللوك الجديد للبلوج يا نانسي..تحفة بجد

Nourhan Sirag said...

جنى

هو احنا نقدر ننسى برضه
دانتي الخير والبركه يافندم
ده كفايه العائلة الكريمه الي احنا شوفناها دي
فكرتيني والله باللقاء الاول في كنوز :]
وحشتينا جدا ومستنيينك تكرري الزياره

آنسه حره
مش هاتتخيلي انا نفسي اشوفك قد ايه
وموبايلي الناس كلها بتقولي اني قافلاه بس انا مش قافلاه والله :]
وهاكلمك انا ان شاء الله

وبمناسبة اللوك الجديد يانانسي ابقى اديني اسم السايت يمكن لما اغير انا كمان يجيلي نفس اكتب :]