Sunday, October 18, 2009

Super Sulto - EL Ta2beda

تروح ايام .... و تيجي ايام ...
و انت قاعد كده مع نفسك فى مره لا بك ولا عليك... و تبص على النتيجه
تلاقى انك فى شهر اكتوبر
لا وايه كمان .. فاضل يومين و تبقى 20/10

بالنسبه للناس اللى متعرفش اليوم التاريخى ده
احب اقول لهم ... ان فى مثل هذا اليوم من 25 سنه
اتولد طفل مش زى اى طفل
طفل مش بيشرب لبن زى اى طفل من العاديين دول
لا ... لا و الف لا
فسوبر سلتو ... اتولد على طول بيشرب كركديه و ليمون
والاهم من ده كله ... الشاى بلبن
ومن اليوم ده
و سوبر سلتو .. المعروف ايضا باسم الرجل الاخضر
الكركديه و الليمون و الشاى بلبن اصبحوا من اهم السمات المميزه لشخصيته الفريده

و بمناسبه اليوم التاريخى ده
احب اقول لسوبر سلتو
كل سنه و انت بالف خير
كل سنه و انت سعيد و مرتاح البال والروح
كل سنه و انت الى الله اقرب
ربنا يسعدك يا محمد و يخليك ليا دايما .. ويوفقك و تحقق كل اللى بتحلم به
و كل اللى بتتمناه

كل 25 سنه و انت طيب
كفاره يا سلتوتى :P

16 comments:

ســـــاره said...

ده طلع بيني وبينك 4 سنين بس!!
حسك عينك بعد كده تقعد تغلس عليا
وربنا لأسميك بعد كده جده عبده d:

كل سنة وانت طيب يامحمد
ربنا يسعدك ويوفقك ويديك على قد نيتك يارب
انت بني ادم جميل بجد وطيب جدااا وتستاهل كل خير والله :)

Yasmine said...

كل سنة و انت طيب يا محمد و عقبال 100 سنة..و تحقق كل اللى بتتمناه يا رب


بس هو يا نانسي احنا مش هنشوفك غير فى المناسبات ولا ايه؟ وحشتينى اوى بجد :)

Here i'm said...

سالوليتا ..

أخويا الكبير:p

كل سنة و انت طيب يا عمنا

و ربنا يسهلك الحال.. و أشوفك عريس ببدلة سودا مخنوق بيها من فوق ببيون رخم أبيض على وشك أبتسامة سخيفة و انا قاعد أضحك عليك انا و يوسف و امجد و ماجا .. و معاك موزة حلوة تخلينا ننساك و نبص عليها من كتر مميزاتها طبعا :D

كل سنة و انت طيب يا عمنا و عقبال 100 سنة

dr.lecter said...

لغايه دلوقتي ماقابلتكش انت الوحيد من شله اسكندريه اللي مقابلتوش اخر مره لما قلبلت قباري واحمد في مارينا كنت فاكر اني هقابلك انت كمان بس محصلش نصيب

عامه كل سنه وانت طيب تصدق كنت فاكرك اكبر مني معرفش ليه اهو طلعت اصغر منس بسنه واحده بس

كل سنه وانت طيب مره تالته

Romaya said...

عقبال 100 سنه يارب:)
وكل سنه وانت طيب وبخير
وتبقى سنه سعيدة عليك وتحقق ولو جزء من امانيك فيها

كل سنه حلم يبقى الواحد كدا بصراحة حياتي :D

Superman said...

نونوس

انا طبعآ رديت علي الكلام ده قبل كده
بس مش لازم افوت الفرصة انني اشكرك تانى علي احلي هدية في عيد ميلادى :)

Superman said...

سـاره

و انتي جدعة و طيبة يا طيبة..ربنا يخليكي

بس هو انتي لسه مكتشفة الفرق اللي بيننا يا طنط؟ :D
شفتي كام جيل بيننا؟؟
دول 4 سنين بحالهم :|

Superman said...

يـاسـمـيـن

و انتي طيبة ربنا يخليكي :)


نانسي مابتكتبش الا الحاجات المهمة اللي تكسر الدنيا..زي البوست ده كد مثلا
عشان كده انا حاسس انها هتاخد جائزة الدولة التشجيعية قريب اوى :D

Fatma said...

سولتو

اعذرني ع التأخير ظروف خارج ارادتي انت عارف معزتك ما منعنيش الا الشديد القوي :)

كل سنة وانت طيب يا سلطان

Superman said...

قباري

و انت طيب يا بومبو

هات المزة اللي تقعد جنبي في الكوشة و مالكش دعوة
و لو علي بحلقة الفرح..مش هعزمكم يا عم..اهو توفير :D

Superman said...

مـحـمـد

و انت طيب

كنا هنتقابل في مارينا..بس لما رحنا لكم لقينا قباري جاى لوحده و قال انك مشيت
تتعوض ان شاء الله :)

Superman said...

مـروة

و انتي طيبة..ربنا يخليكي :)

بس انا مش فاهم اخر جملة..هي مبعثرة ولا انا مش عارف اقراها؟ :D

Superman said...

فـاطمـة

معلش مشفتش الكومنت و انا برد امبارح :)

ربنا يخليكي و انتي طيبة..و ان شاء الله ايامك الجاية كلها تبقي احلي و ظروف احسن :)

Romaya said...

الله
فين باقي الجملة والله كتبتها؟!!

سوري بجد يا محمد

انا كنت كاتبه

كل سنه حلم يبقى الواحد كدا بصراحة
:Dعايش حياته تمام

اقصد يعني لو يتحقق حلم كل سنه من احلام البني أدم يبقى تمام اوي

وتاني مرة كل سنه وانت طيب يا محمد

Nanoz said...

سورى من هنا للسنه الجايه على التاخير

ياسمين انتى كمان بجد .. نفسي اشوفكوا

العفو يا سلتو .. ده اقل واجب يا راجل

Nanoz said...
This comment has been removed by the author.